Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Βιβλία με αστείρευτο χιούμορ για τις καλοκαιρινές σας διακοπές!!!

Το Καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και μετά από ένα κουραστικό και γεμάτο αγωνίες χειμώνα όλοι θέλουμε να χαλαρώσουμε, να ξεκουραστούμε για να απολαύσουμε τις διακοπές μας. Εμείς επιλέξαμε και σας προτείνουμε πέντε χιουμοριστικά βιβλία που θα σας χαρίσουν γέλιο, χαρά και απόλαυση.  Παρ’ τε μια γεύση από το αστείρευτο χιούμορ των συγγραφέων……..

1) Ίδια η μάνα σου έγινες της Κατερίνας Μανανεδάκη 
Εκδόσεις: Λιβάνης


ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ


«Μα τι λες τώρα; Είμαι εγώ ίδια η μάνα μου; Είσαι εσύ ίδια η μάνα σου;
Είναι δυνατόν μια γυναίκα με εξαιρετικές σπουδές, καλή δουλειά και βραζιλιάνο γυμναστή να είναι ίδια με τη μάνα της που είναι νοικοκυρά, άπαιχτη μεν στις πίτες και το στιφάδο αλλά με μόνες …επαγγελματικές επιτυχίες καμιά κατοσταριά σεμεδάκια γκομπλέν, άλλα τόσα καρεδάκια τσιγκελάκι και αγαπημένο χόμπι να τηλεφωνεί όποτε θυμηθεί, συνέχεια δηλαδή, στην κόρη της;


Η Χριστίνα, απόλυτη πρωταγωνίστρια του βιβλίου μας η ηρωίδα μας πέφτοντας από τα ψηλά στα χαμηλά παθαίνει απανωτές κρίσεις ταυτότητας πράγμα που την διαλύει. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ξυπνάει ένα ωραίο πρωί και διαπιστώνει πως όσο κι αν προσπάθησε, όσο κι αν τσακώθηκε, όσο κι αν χτυπήθηκε κάτω και αυτή, όπως άλλωστε κι εσύ που διαβάζεις τώρα αυτές τις γραμμές… ΙΔΙΑ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕΣ!

Διάλογος από το βιβλίο 

Ντριν, ντριν, ντριν. Το κινητό μου χτυπάει πάλι τρεις φορές και κλείνει. 
- Θα με τρελάνει στο λέω να το ξέρεις! Έχω τον κάθε απαιτητικό πελάτη με τις ιδιοτροπίες του, έχω τον διευθυντή μου που θέλει να με στριμώξει, έχω τον άντρα μου που δεν ξέρει τι του γίνεται, έχω την κόρη μου που θέλει για μάνα οποιαδήποτε άλλη εκτός από εμένα, έχω και την τρέλα της δικής μου μάνας. Πόσο ,μπορώ να αντέξω, μου λες? Πόσο?
- Έκανα τα πάντα για να φύγω από το σπίτι, σπούδασα, βρήκα δουλειά, παντρέφτηκα, έκανα παιδί και ποιο το όφελος? Είμαστε τόσα χιλιόμετρα μακριά εγώ στη Αθήνα και αυτή στην Μάνη, μας χωρίζουν βουνά και θάλασσες και εξακολουθεί να  μου κάνει τη ζωή ποδήλατο. Π-ο-δ-ή-λ-α-τα-ο.
Αναστενάζω εγώ, χαμογελάει η φιλενάδα μου. Νομίζω πως μου συμπαραστέκεται αλλά ως συνήθως κάνω λάθος. 
-Καλά και γαμώ τις φάσεις Χριστινάκι! Είσαι θεά θα σε φτιάξω αμέσως.
Αρπάζει το κινητό της και αρχίζει να εκφωνεί και να γράφει με μανία. 
-«Πετυχημένο στέλεχος μεγάλης εταιρίας παθαίνει ολική κρίσης ταυτότητας και προσωπικότητας. Η κόρη της ζητάει να υιοθετηθεί, η μάνα της δεν θέλει να την ξέρει, ο διευθυντής της κοιτάζει πώς να την πηδήξει και ο άντρας της ζει ευτυχισμένος στον κόσμο του Μάλμπορο. Μοναδική λύση για αυτό ο Βραζιλιάνος γυμναστής και το λίκνισμα του κορμιού του στους ρυθμούς της καποέιρα». Πάμε για καταιγισμό από like κοπελιά, για χαμό στο ίσιωμα σου λέω!

Σχόλια-Κριτικές

«Απίστευτο γέλιο, κωμικοτραγικές καταστάσεις – αν θέλεις να ξεφύγεις από όλους κι από όλα, το βιβλίο αυτό  είναι αυτό που ψάχνεις»!

«Ένα απολαυστικό βιβλίο που μας φέρνει αντιμέτωπες με την πιο μεγάλη μας αλήθεια: όσο κι αν προσπαθούμε να αποφύγουμε την εικόνα της μάνας μας, τόσο πιο πολύ μοιάζουμε στην “ακατάλληλη” αυτή φιγούρα που χρόνια ολόκληρα προσπαθούμε να αποφύγουμε. Κινήσεις της, συμπεριφορές της, στάσεις της, λόγια και συνήθειες της είναι τόσο βαθιά κρυμμένες μέσα μας και τόσο βαθιά ριζωμένες στο ασυνείδητο κομμάτι του εαυτού μας που τίποτα και κανείς δεν μπορεί να μας εμποδίσει να της μοιάσουμε. Ούτε καν ο ίδιος μας ο εαυτός»...    





2) Παντρεμένες του Άρη Σφακιανάκη 
Εκδόσεις: Κέδρος

Το νέο μυθιστόρημα «Παντρεμένες» (εκδ.Κέδρος) του Άρη Σφακιανάκη σκιαγραφεί με το γνώριμο σατιρικό ύφος του συγγραφέα τις γυναίκες που υπέπεσαν στο σοβαρό αμάρτημα του γάμου…


Διάλογος μέσα από το βιβλίο 

- «Δεν μπορώ να κάνω σχέση μαζί σου, κατάλαβέ το, είπε η Άννα. Έχεις κακή φήμη στην αγορά, πώς αλλιώς να στο πω?»
- «Άννα με κατηγορείς που έψαχνα ανάμεσα στις γυναίκες μέχρι να σε βρω? Εξάλλου, τώρα πια έχω αλλάξει, θέλω να γίνω μονογαμικός».
- «Δεν αλλάζει ο άνθρωπος είπε η Άννα βαρυσήμαντα».
- «Μα τι λες, εδώ έχω χάσει όλα τα μαλλιά μου φώναξα. Είμαι άλλος άνθρωπος σου λέω».
- «Χώρια που δεν μου αρέσουν οι φαλακροί» είπε. 
- Αυτό ήταν ένα άθλιο χτύπημα. Αποφάσισα να μην πληρώσω ξανά το μερίδιό της στο λογαριασμό. Αρκετά την είχα ταΐσει μέχρι τότε χωρίς κανένα αποτέλεσμα. 

Απόσπασμα από το βιβλίο
«Ο Άγγελος ήταν γύρω στα σαράντα πέντε, ιδιαίτερα αρρενωπός με γκρίζα μαλλιά (αλλά μαλλιά), πράσινα μάτια και κορμί καλογυμνασμένο. Επίσης μπορούσε ν να κάνει μια ολόκληρη κουβέντα χωρίς να αναφερθεί στα ζώδια. Είχε χωρίσει πριν από λίγο καιρό με την αγαπημένη του και για να το ξεχάσει το ρίξει στο ποδήλατο. Συνουσιαζόταν με τις ανηφόρες. Δεν ήταν ακριβώς νέος, δεν ήταν ακριβώς πλούσιος, πάντως ήταν ωραίος». 

Σχόλια- κριτικές

«Ένα παιγνιώδες εγχειρίδιο πλεύσης στην άγνωστη γη των παντρεμένων γυναικών, μια επιχείρηση ανοίγματος οφθαλμών στους τυφλωμένους συζύγους κι ένα πόνημα υποστήριξης στους εραστές εκείνους που αναζητούν την αδελφή ψυχή σε λάθος τόπο».

«Το βιβλίο θυμίζει την πλοκή και τη λύση από κωμωδίες του ελληνικού κινηματογράφου, με τον νυχτερινό εραστή να διαφεύγει από την πίσω πόρτα, καθώς ο σύζυγος επιστρέφει στο σπίτι πιο νωρίς απ΄ότι συνηθίζει. Ένα ιστόρημα για τον δαιμόνιο νεοέλληνα ερωτύλο, που βλέπει τις... ερωτικές συνεδρίες κάτι σαν... χόμπι».

«Στη σκιά του δέντρου της γνώσης κρύβεται η αλήθεια ή το ψέμα; Όταν η Εύα (η σημερινή Εύα) λέει στον Αδάμ ότι έχει ραντεβού στο κομμωτήριο μήπως πηγαίνει να βρει τον εραστή της; Κι ο Αδάμ πάλι (ο σύγχρονος Αδάμ) γιατί σφυρίζει αδιάφορα; Ένα κρυφοκοίταγμα στην ιδιαίτερη αυτή κατηγορία γυναικών που τόλμησαν να πιστέψουν ότι στον γάμο θα έβρισκαν τον Παράδεισο αλλά δεν συνάντησαν παρά μια έρημο ψυχική και μια διαβολική αποξένωση των σωμάτων». 

3) Το μήλο βγήκε από τον παράδεισο της Έλενας Ακρίτα 
Εκδόσεις: Διόπτρα


Αποσπάσματα  μέσα από το βιβλίο 

«Η αμαρτία είναι σαν το προφιτερόλ. Αν δεν μπορείς να αντισταθείς απόλαυσέ την. Και αυτό αποφάσισαν να κάνουν ο Αδάμ και η Εύα. Το πρόβλημα όμως είναι πως ακόμη και τότε η γυναίκα δεν έπεφτε τσακ μπαμ. Με το που κατάπινε το μήλο δεν ήταν «ανοίξαμε και σας περιμένουμε». Ήθελε μια εισαγωγή, ένα απεριτίφ, ένα προκαταρκτικό βρε αδερφέ». 

«Και έτσι η Εύα ακολουθεί την προδιαγεγραμμένη μοίρα της: δαγκώνει το μήλο. Και μόλις το καταπίνει της έρχεται μία αντάρα, μια εφίδρωση, μια φούντωση, μια φλόγα, ένα βούρλισμα, ένα προκλημακτιριακό στο πιο χάλια. Αλλόφρων, μια μουρλή, παίρνει το δαγκωμένο μήλο και τρέχει στον Αδάμ»
-Κάνε αααα.
-Γιατί?
-Δάγκα λίγο.
- Άσε, δε θέλω, δαγκωμένο με σάλια σιχαίνομαι.
-Δάγκα από την άλλη.
Και δάγκωσε από την άλλη. Αυτός και η Χιονάτη. Οι δύο κορυφαίοι μαλάκες στη μυθοπλασία των λαών. 

Σχόλια και κριτικές 

«Η Έλενα Ακρίτα μας αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τα γεγονότα της Βίβλου. Όλοι ξέρουμε τι συνέβη, αλλά με το πέρασμα των αιώνων υπήρξαν ορισμένες παρανοήσεις, μερικές διαστρεβλώσεις, κάποια σπασμένα τηλέφωνα, καταλαβαίνετε, οι διάλογοι δεν μεταφέρθηκαν όπως ακριβώς είχαν συμβεί. Μέχρι σήμερα όμως. Τώρα όλα έρχονται στο φως το εξώτερον».
«Σε αυτούς, λοιπόν, τους αλλόκοτους καιρούς, που μας έχουν φυλακίσει έως και το γέλιο, η σπουδαία Ελληνίδα συγγραφέας, με εντυπωσιακή φρεσκάδα, μας το χαρίζει σε χορταστικές δόσεις. Ο τρόπος που χειρίζεται τις μορφές της Βίβλου είναι ανυπόφορα ευρηματικός». 

«Το Μήλο βγήκε απ' τον Παράδεισο» είναι μια αναζωογονητική βουτιά στο πέλαγος της σύγχυσης που μας παραδέρνει. Όση ώρα το διαβάζετε, θα ξεχάσετε και τη Μέρκελ. Να το θυμάστε αυτό»...

4) Τακούνια στα χαρακώματα της Κατερίνας Παπανικολάου
Εκδόσεις: Διόπτρα

Διάλογος μέσα από το βιβλίο

Ο Αλέξης?με ρωτάει μονολεκτικά γιατί περιμένει την έκρηξη. 
«Τι ο Αλέξης αγριεύω»
«Τίποτα»
«Άσε τα τίποτα! Στο χω ξαναπεί, δεν θέλω καμία βοήθεια από αυτό. Εδώ μπορεί  να πάρουμε διαζύγιο, θα του πάρω λεφτά?»
«Καλά πάρε πρώτα τα λεφτά και μετά το διαζύγιο. Είναι τώρα καιροί για χωρισμούς? Δεν βλέπεις δέκα- δέκα μένουν στα δυάρια. Ινδίες γίναμε», αναπνέει δυνατά και η μπόχα από το σκόρδο νεκρώνει κάτι γλάστρες πιο πέρα. 
«Παιδί μου η σχέση μας πάει κατά διαόλου το καταλαβαίνεις? Έχουμε πάνω από ένα χρόνο να το κάνουμε, προγραμματίζει τις χώρες που θα μείνει χωρίς να με ενημερώνει, με παίρνει τηλέφωνο κάθε τρεις μέρες στις οχτώ ακριβώς λίγο πριν από το βραδινό τσάι. Πώς αλλιώς να στο πω ότι μ’ έχει γραμμένη?»
«Να πας στο Παρίσι να κάνεις την ερωμένη, καλύτερη δουλειά δεν υπάρχει» επιμένει. 


Σχόλια-Κριτικές 

"Η Κατερίνα Παπανικολάου επιλέγει στιγμές, σαρκάζει έξυπνα το ρεαλισμό που κρύβουν και με μια έμφυτη μαεστρία ρίχνει επιδέξια τις πιο απρόβλεπτες ατάκες που χαρίζουν στον αναγνώστη άφθονο γέλιο". 
(Θάλεια Κουνούνη, συγγραφέας) 

"Αν έχεις ζήσει μια από εκείνες τις μέρες που έχεις προγραμματίσει να μαζοχιστείς κάνοντας απολογισμό, μετά να πέσεις στο πάτωμα να κλάψεις και στη συνέχεια να φας γλυκό, τότε ξέρεις για τι μιλάω. Αυτό είναι το βιβλίο-γλυκό που θα σε κάνει να σκεφτείς πως όσο ζόρικη κι αν είναι η ζωή, σίγουρα έχει την πλάκα της!" 
(Έλενα Καραμίχαλου, ραδιοφωνική παραγωγός "Κακά κορίτσια") 

"Η Κατερίνα Παπανικολάου σατιρίζει με αισιοδοξία και με το ανεξάντλητο χιούμορ που τη χαρακτηρίζει την παρανοϊκή εποχή που ζούμε, συνθέτοντας ένα βιβλίο που πραγματικά απόλαυσα και που κατάφερε να τονώσει την ψυχολογία μου". 
(Μαίρη Κωνσταντούρου, συγγραφέας)

5) Ο άνθρωπος που ξέχασε την γυναίκα του  του Τζον Ο 'Φαρέλ
Εκδόσεις: Διόπτρα 

Αποσπάσματα μέσα από το βιβλίο

«Αυτό είναι το πρόβλημα με την σοφία του πλήθους. Καμιά φορά το πλήθος αποδεικνύεται τελείως ηλίθιο. Στα είκοσι είσαι γεμάτος αισιοδοξία για όλα τα πράγματα που θα πετύχεις, στοιβάζεις φιλοδοξίες και σχέδια να τα καταφέρεις κάποια στιγμή στο μέλλον. Στα τριάντα, έχεις υποστεί τέτοιο σοκ από τα μωρά και τα νήπια και τις μετακομίσεις και τις βαριές υπερωρίες που χρειάζονται για να πληρώσουν για όλα αυτά, που δε σου μένει στιγμή να σηκώσεις τα μάτια και να δεις πού πηγαίνεις. Μόνο στα σαράντα μπορείς εντέλει να ξελαχανιάσεις, να κάνεις έναν απολογισμό και να συλλογιστείς πού βρίσκεσαι και τι έχεις πετύχει. Και τότε άξαφνα συνειδητοποιείς ότι η ζωή σου δεν έχει καμία σχέση μ\' αυτό που ήλπιζες και περίμενες τεμπέλικα να συμβεί από μόνο του. Τα σαράντα είναι η δεκαετία της διάψευσης». 

Facebook: «Αυτός είμαι εγώ. Κοίταξε, έχω περισσότερες φωτογραφίες, περισσότερους φίλους κι ενδιαφέροντα. Κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν γεννήθηκα ποτέ -ιδού η απόδειξη του αντιθέτου, σε κοινή θέα\". Αυτό είναι το κεντρικό δόγμα της δυτικής φιλοσοφίας του εικοστού πρώτου αιώνα: τουιτάρω, άρα υπάρχω».

Σχόλια- Κριτικές

«Άλλη μια δόση κωμικής μεγαλοφυΐας.» Mirror
«Ξεκαρδιστικό χάρη στην αληθοφάνειά του.» The Times
«Να λύνεσαι απ’ τα γέλια.» Mail On Sunday
«Αν έχει πλάκα ο Τζον Ο’Φάρελ; Έχει απίστευτη πλάκα!» Mirror
«Δηκτικό, ασεβές, σαρκαστικό.» Literary Review






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου